fbpx

Jadłospis tygodnia 21-25 września

Jadłospis tygodnia 21-25 września
ŚniadanieObiadPodwieczorek
21 września – Poniedziałek Bułka (50 g), masło (5 g), pasztet domowy (20 g), konfitura domowa niskosłodzona (5 g), pomidor (25 g), ogórek (25 g), kakao (200 ml) (kakao, mleko, miód) / herbata owocowa (150 ml)Zupa ogórkowa 250 ml (woda, ogórki kiszone, ziemniaki, marchewka, pietruszka, por, śmietana, olej rzepakowy, cebula, sól, pieprz)
Spaghetti z sosem bolońskim 250 g (makaron pszenny durum bezjajeczny, mięso wieprzowe, pulpa pomidorowa, cebula, czosnek, oliwa, bazylia, sól, pieprz)
Jogurt 150 g z owocami (mleko, owoce, cukier, kultury bakterii)
Chrupki kukurydziane 15 g
Owoc 100 g
22 września – Wtorek Pieczywo mieszane (50 g), masło (5 g), twaróg (35 g), pieczone mięso z indyka (20 g), ogórek (25 g), papryka (25 g), zupa mleczna (200 g)(mleko, płatki owsiane)Zupa brokułowa 250 ml (woda, brokuły, ziemniaki, marchewka, pietruszka, por, śmietana, olej rzepakowy, cebula, sól, pieprz)
Podudzia pieczone z kurczaka bez kości 60 g, ziemniaki 150 g, mizeria 100 g (ogórek, śmietana, sól)
Owoc 100 g
Ciasto jogurtowe 40 g (mąka pszenna, jogurt, jaja, olej rzepakowy, cukier)
23 września – Środa Pieczywo mieszane (50 g), masło (5 g), ser żółty (10 g), konfitura domowa(5 g), pomidor (25 g), ogórek kiszony (20 g), kawa zbożowa (kawa zbożowa, mleko, miód) (200 ml)Krupnik z ryżem 250 ml (woda, ryż, ziemniaki, mięso wieprzowe 25 g, pietruszka, por, cebula, olej rzepakowy, sól, pieprz)
Gnochi szpinakowe 150 g (szpinak, ziemniaki, mąka, jajka, olej rzepakowy, sól, pieprz) z fasolką szparagową z wody (100 g)
Owoc 150 g
Jogurt pitny 150 ml (mleko, owoce, cukier, kultury bakterii)
Pałka kukurydziana
24 września – CzwartekPieczywo mieszane (50 g), masło (5 g), twarożek z rzodkiewką (35 g) (twaróg, śmietana, rzodkiewka), pasta jajeczna (20 g) (jaja, szczypiorek, majonez), pomidor (25 g), ogórek (25 g), kakao (kakao, mleko, miód) (200 ml)Zupa grochowa 250 ml (woda, groch, ziemniaki, marchewka, pietruszka, por, olej rzepakowy, cebula, sól, pieprz)
Kotlet „jęczmienny” w sosie pieczeniowym 100 g (kasza jęczmienna, jaja, bułka tarta, cebula, czosnek, olej rzepakowy, sól, pieprz), ziemniaki 100 g, ogórek małosolny 100 g
Owoc 150 g Biszkopty 20 g (mąka pszenna, jaja, cukier)
Mleko 150 ml
25 września – PiątekPieczywo mieszane (50 g), masło (5 g), szynka pieczona (15 g), powidła owocowe niskosłodzone (5 g), ogórki (25 g), papryka (25 g), zupa mleczna (mleko, ryż) (200 g)Rosół z makaronem 250 ml (woda, wywar drobiowy, makaron pszenny, marchewka, pietruszka, por, cebula, sól, pieprz)
Ryba smażona 60 g (filet z ryby, jaja, mąka pszenna, olej rzepakowy, sól), ziemniaki 150 g, surówka z białej kapusty 100 g (kapusta, jabłko, marchewka, cebula, olej rzepakowy, sól, pieprz)
Serek homogenizowany z owocami 150 g (mleko, owoce, cukier)
Owoc 100 g,
Krążek ryżowy 15 g