fbpx

Jadłospis tygodnia 2-6 listopada

Jadłospis tygodnia 2-6 listopada
ŚniadanieObiadPodwieczorek
2 listopada – Poniedziałek Bułka (50 g), masło (5 g), pasztet domowy (20 g), konfitura domowa niskosłodzona (5 g), pomidor (25 g), ogórek (25 g), kakao (200 ml) (kakao, mleko, miód) / herbata owocowa (150 ml)Zupa dyniowa 250 ml (woda, dynia, ziemniaki, mięso wieprzowe 25 g, marchewka, pietruszka, por, śmietana, olej rzepakowy, cebula, sól, pieprz)
Makaron z serem białym 150 g (makaron pszenny durum bezjajeczny, ser biały, śmietana, cukier) , marchewka tarta z brzoskwinią 100 g (marchewka, brzoskwinia olej rzepakowy)
Owoc 150 g
Biszkopty 20 g (mąka pszenna, jaja, cukier)
3 listopada – Wtorek Pieczywo mieszane (50 g), masło (5 g), twaróg (35 g), pieczone mięso z indyka (20 g), ogórek (25 g), papryka (25 g), zupa mleczna (200 g)(mleko, płatki owsiane)Zupa kapuśniak 250 ml (woda, kapusta kiszona, ziemniaki, mięso wieprzowe 15g, marchewka, pietruszka, por, cebula, olej rzepakowy, sól, pieprz)
Kotlet mielony 60 g (mięso wieprzowe i drobiowe, bułka tarta, jajko, olej rzepakowy, sól, pieprz) , ziemniaki 150 g, buraczki z jabłkiem 100 g (buraki, jabłko)
Jogurt 150 g z owocami (mleko, owoce, cukier, kultury bakterii)
Chrupki kukurydziane 15 g
Owoc 100 g
4 listopada – Środa Pieczywo mieszane (50 g), masło (5 g), ser żółty (10 g), konfitura domowa(5 g), pomidor (25 g), ogórek kiszony 20 g, kawa zbożowa (kawa zbożowa, mleko/b>, miód)(200 ml)
Zupa soczewicowa 250 ml (woda, soczewica, marchewka, pietruszka, por, śmietana, olej rzepakowy, cebula, sól, pieprz)
Kopytka 150 g (ziemniaki, mąka pszenna, jaja, olej rzepakowy, cukier), marchewka z pary 100 g
Budyń 150 g (mleko, mąka ziemniaczana, cukier)
Owoc 100 g
5 listopada – CzwartekPieczywo mieszane (50 g), masło(5 g), twarożek z rzodkiewką 35 g (twaróg, śmietana, rzodkiewka), pasta jajeczna 20 g (jaja, szczypiorek, majonez), pomidor(25 g), ogórek 25 g, kakao (kakao, mleko, miód) (200 ml)Zupa ogórkowa 250 ml (woda, ogórki, ziemniaki, marchewka, pietruszka, por, śmietana, olej rzepakowy, cebula, sól, pieprz)
Gulasz wieprzowy 80 g (mięso wieprzowe, cebula, czosnek, olej rzepakowy, sól, pieprz), kasza jęczmienna 100 g, surówka z czerwonej kapusty 100 g (kapusta czerwona, jabłko, cebula, oliwa, sól, pieprz)
Owoc 100 g
Ciasto marchewkowe 15 g (mąka pszenna, marchewka, jaja, olej rzepakowy, cukier)
mleko / herbatka owocowa 150 ml
6 listopada – PiątekPieczywo mieszane (50 g), masło (5 g), szynka pieczona (15 g), powidła owocowe niskosłodzone (5 g), ogórki (25 g), papryka (25 g), zupa mleczna (mleko, ryż) (200 g)Barszcz ukraiński 250 ml (woda, buraki, fasola, ziemniaki, marchewka, pietruszka, por, cebula, sól, pieprz)
Ryba smażona 60 g (filet z ryby, jaja, mąka pszenna, olej rzepakowy, sól), ziemniaki 150 g, surówka z ogórków kiszonych 100 g (ogórek kiszony, kukurydza, papryka, cebula, olej rzepakowy, sól, pieprz)
Serek homogenizowany z owocami 150 g (mleko, owoce, cukier)
Owoc 100 g,
Chrupki kukurydziane 15 g