fbpx

Jadłospis tygodnia 18-22 stycznia

Jadłospis tygodnia 18-22 stycznia
ŚniadanieObiadPodwieczorek
18 stycznia – Poniedziałek Bułka(50 g), masło (5 g), pasztet domowy (20 g), konfitura domowa niskosłodzona (5 g), pomidor (25 g), ogórek (25 g), kakao (200 ml) (kakao, mleko, miód/ herbata owocowa 150 mlZupa jarzynowa 250 ml (woda, brokuły, kalafior, groszek, cukinia, ziemniaki, mięso wieprzowe 25 g, marchewka, pietruszka, por, śmietana, olej rzepakowy, cebula, sól, pieprz)
Spaghetti z sosem pomidorowym, mozzarellą i bazylią 250 g (makaron pszenny durum bezjajeczny, pulpa pomidorowa, mozzarella, cebula, czosnek, oliwa, bazylia, sól, pieprz)
Jogurt 150 g z owocami (mleko, owoce, cukier, kultury bakterii
Chrupki kukurydziane 15 g
Owoc 100 g
19 stycznia – Wtorek Pieczywo mieszane (50 g), masło (5 g), twaróg (35 g), pieczone mięso z indyka (20 g), ogórek (25 g), papryka (25 g), zupa mleczna (200 g)(mleko, płatki owsiane)Zupa buraczkowa 250 ml (woda, buraki, ziemniaki, marchewka, pietruszka, por, cebula, śmietana, olej rzepakowy, sól, pieprz)
Pulpety z kurczaka z kurczaka 60 g (mięso z kurczaka, bułka tarta, jajko, olej rzepakowy, sól, pieprz) , ziemniaki 150 g, kapusta kiszona
Owoc 100 g
Ciasto dyniowe 40 g (mąka pszenna, dynia jaja, mleko, kakao, olej rzepakowy, cukier)
Mleko/ herbatka owocowa 200 ml
20 stycznia – Środa Pieczywo mieszane (50 g), masło (5 g), ser żółty (10g ), konfitura domowa(5 g), pomidor (25 g), ogórek kiszony (20 g), kawa zbożowa (kawa zbożowa, mleko, miód)(200 ml)Krupnik z mięsem 250 ml (woda, kasza jęczmienna, ziemniaki, mięso wieprzowe 25 g, marchewka, pietruszka, por, cebula, sól, pieprz)
Naleśniki z serem białym 150 g (mąka pszenna, ser biały, jaja, olej rzepakowy, cukier), marchewka tarta z jabłkiem 100 g (marchewka, jabłko, olej rzepakowy)
Owoc 150 g
Krążek ryżowy 20 g
21 stycznia – CzwartekPieczywo mieszane (50 g), masło(5 g), twarożek z rzodkiewką 35 g (twaróg , śmietana, rzodkiewka), pasta jajeczna 20 g (jaja, szczypiorek, majonez), pomidor(25 g), ogórek (25 g), kakao(kakao, mleko, miód) (200 ml)Zalewajka z ziemniakami 250 ml (woda, zakwas żytni, ziemniaki, marchewka, pietruszka, por, śmietana, olej rzepakowy, cebula, sól, pieprz)
Gołąbki z kaszą w sosie pomidorowym 150 g (kasza jaglana, kapusta, mięso wieprzowe, koncentrat pomidorowy, cebula, czosnek, olej rzepakowy, sól, pieprz), ziemniaki 100 g
Serek homogenizowany z owocami 150 g (mleko, owoce, cukier)
Owoc 100 g,
Chrupki kukurydziane 15 g
22 stycznia – PiątekPieczywo mieszane (50 g), masło (5 g), szynka pieczona (15 g), powidła owocowe niskosłodzone (5 g), ogórki (25 g), papryka (25 g), zupa mleczna (mleko, ryż) (200 g)Pomidorowa z ryżem 250 ml (woda, wywar drobiowy, pulpa pomidorowa marchewka, pietruszka, śmietana, por, cebula, sól, pieprz)
Ryba smażona 60 g (filet z ryby, jaja, mąka pszenna, olej rzepakowy, sól), ziemniaki (150 g), warzywa z pary (100 g) (marchewka, kalafior, brokuły)
Owoc 150 g
Ciastko pełnoziarniste 20 g (mąka pszenna, płatki owsiane, słonecznik, dynia, jaja, olej rzepakowy, cukier )
Mleko/ herbatka owocowa 200 ml