fbpx

Jadłospis tygodnia 16-20 listopada

Jadłospis tygodnia 16-20 listopada
ŚniadanieObiadPodwieczorek
16 listopada – Poniedziałek Bułka (50 g), masło (5 g), pasztet domowy (20 g), konfitura domowa niskosłodzona (5 g), pomidor (25 g), ogórek (25 g), kakao (200 ml) (kakao, mleko, miód) / herbata owocowa (150 ml)Zupa grochowa 250 ml (woda, groch, ziemniaki, marchewka, pietruszka, por, olej rzepakowy, cebula, sól, pieprz)
Spaghetti z sosem bolońskim 250 g (makaron pszenny durum bezjajeczny, mięso wieprzowe, pulpa pomidorowa, cebula, czosnek, oliwa, bazylia, sól, pieprz)
Jogurt 150 g z owocami (mleko, owoce, cukier, kultury bakterii)
Chrupki kukurydziane 15 g
Owoc 100 g
17 listopada – Wtorek Pieczywo mieszane (50 g), masło (5 g), twaróg (35 g), pieczone mięso z indyka (20 g), ogórek (25 g), papryka (25 g), zupa mleczna (200 g)(mleko, płatki owsiane)Zupa ogórkowa 250 ml (woda, ogórki kiszone, ziemniaki, marchewka, pietruszka, por, śmietana, olej rzepakowy, cebula, sól, pieprz)
Podudzia pieczone z kurczaka bez kości 60 g, ziemniaki 150 g, surówka z kapust pekińskiej 100 g (kapusta pekińska, papryka, kukurydza, cebula, olej rzepakowy, sól, pieprz)
Owoc 100 g
Ciasto jogurtowe 40 g (mąka pszenna, jogurt, jaja, olej rzepakowy, cukier)
18 listopada – Środa Pieczywo mieszane (50 g), masło (5 g), ser żółty (10 g), konfitura domowa (5 g), pomidor (25 g), ogórek kiszony (20 g), kawa zbożowa (kawa zbożowa, mleko, miód) (200 ml)Żurek z jajkiem 250 ml (woda, zakwas żytni, ziemniaki, jajko, pietruszka, por, cebula, śmietana, olej rzepakowy, sól, pieprz)
Pierogi z serem białym 150 g (mąka pszenna, ser biały, jajka, olej rzepakowy, cukier) , marchewka z jabłkiem 100 g (marchewka, jabłko, olej rzepakowy)
Owoc 150 g
Krążki ryżowe 20 g
19 listopada – CzwartekPieczywo mieszane (50 g), masło (5 g), twarożek z rzodkiewką (35 g) (twaróg, śmietana, rzodkiewka), pasta jajeczna (20 g) (jaja, szczypiorek, majonez), pomidor (25 g), ogórek (25 g), kakao (kakao, mleko, miód) (200 ml)Zupa marchewkowa 250 ml (woda, marchewka, ziemniaki, pietruszka, por, śmietana, olej rzepakowy, cebula, sól, pieprz)
Łazanki z kapustą i mięsem 250 g (makaron pszenny durum bezjajeczny, kapusta kiszona, mięso wieprzowe, cebula, olej rzepakowy, sól, pieprz)
Owoc 150 g
Kisiel owocowy 150 g (woda, owoce, mąka ziemniaczana)
Mleko 150 ml
20 listopada – PiątekPieczywo mieszane (50 g), masło (5 g), szynka pieczona (15 g), powidła owocowe niskosłodzone (5 g), ogórki (25 g), papryka (25 g), zupa mleczna (mleko, ryż) (200g)Zupa pomidorowa z makaronem 250 ml (woda, wywar drobiowy, makaron pszenny, koncentrat pomidorowy, śmietana, marchewka, pietruszka, por, cebula, sól, pieprz)
Ryba smażona 60 g (filet z ryby, jaja, mąka pszenna, olej rzepakowy, sól), ziemniaki 150 g, buraczki 100 g (buraki, cebula, olej rzepakowy, sól, pieprz)
Serek homogenizowany z owocami 150 g (mleko, owoce, cukier)
Owoc 100 g,
Pałka kukurydziana 15 g