fbpx

Jadłospis tygodnia 14-18 września

Jadłospis tygodnia 14-18 września
ŚniadanieObiadPodwieczorek
14 września – Poniedziałek Bułka (50 g), masło (5 g), pasztet domowy (20 g), konfitura domowa niskosłodzona (5 g), pomidor (25 g), ogórek (25 g), kakao (200 ml) (kakao, mleko, miód) / herbata owocowa (150 ml)Zupa buraczkowa 250 ml (woda, buraki, ziemniaki, marchewka, pietruszka, por, śmietana, olej rzepakowy, cebula, sól, pieprz)
Spaghetti z kurczakiem i warzywami 250 g (makaron pszenny durum bezjajeczny, mięso z kurczaka, , cukinia, papryka, fasolka, cebula, czosnek, oliwa, bazylia, sól, pieprz)
Jogurt 150 g z owocami (mleko, owoce, cukier, kultury bakterii)

Owoc 100 g

15 września – Wtorek Pieczywo mieszane (50 g), masło (5 g), twaróg (35 g), pieczone mięso z indyka (20 g), ogórek (25 g), papryka (25 g), zupa mleczna (200 g)(mleko, płatki owsiane)Zupa zacierkowa 250 ml (woda, wywar drobiowy, zacierka pszenna bezjajeczna, marchewka, pietruszka, por, cebula, sól, pieprz)
Pulpety z kaszą jaglaną i indykiem 80 g (mięso z indyka, kasza jaglana, jajko, olej rzepakowy, sól, pieprz), ziemniaki 150 g, marchewka z groszkiem 100 g (marchewka, groszek zielony, mąka pszenna, sól, pieprz)
Owoc 100 g
Babeczki 40 g (mąka pszenna, jaja, olej rzepakowy, cukier)
16 września – Środa Pieczywo mieszane (50 g), masło (5 g), ser żółty (10 g), konfitura domowa(5 g), pomidor (25 g), ogórek kiszony 20 g, kawa zbożowa (kawa zbożowa, mleko, miód) (200 ml)Zupa fasolowa 250 ml (woda, fasola, ziemniaki, marchewka, pietruszka, por, olej rzepakowy, cebula, sól, pieprz)
Pierogi z serem białym 150 g (mąka pszenna, ser biały, jaja, olej rzepakowy, cukier), marchewka tarta z jabłkiem 100 g (marchewka, jabłko, olej rzepakowy)
Owoc 150 g
17 września – CzwartekPieczywo mieszane (50 g), masło(5 g), twarożek z rzodkiewką (35 g) (twaróg , śmietana, rzodkiewka), pasta jajeczna 20 g (jaja, szczypiorek, majonez), pomidor(25 g), ogórek 25 g, kakao (kakao, mleko, miód) (200 ml)Zupa dyniowa 250 ml (woda, dynia, ziemniaki, marchewka, pietruszka, por, śmietana, olej rzepakowy, cebula, sól, pieprz)
Kotlet mielony 60 g (mięso wieprzowe, jaja, bułka tarta, cebula, czosnek, olej rzepakowy, sól, pieprz), ziemniaki 150 g, ogórek kiszony 100 g
Owoc 100 g
Budyń 150 ml (mleko, mąka ziemniaczana, cukier)
18 września – PiątekPieczywo mieszane (50 g), masło (5 g), szynka pieczona (15 g), powidła owocowe niskosłodzone (5 g), ogórki (25 g), papryka (25 g), zupa mleczna (mleko, ryż) (200 g)Pomidorowa z ryżem 250 ml (woda, wywar drobiowy, ryż, koncentrat pomidorowy, marchewka, pietruszka, por, cebula, śmietana, sól, pieprz)
Ryba smażona 60 g (filet z ryby, jaja, mąka pszenna, olej rzepakowy, sól ), ziemniaki (150 g), buraczki (100 g) (buraki, cebula, olej rzepakowy, sól, pieprz)
Serek homogenizowany z owocami 150 g (mleko, owoce, cukier)
Owoc 100 g